Dodavatelé energií se přetahují o zákazníky a využívají k tomu i různé doplňkové výhody. Toho lze využít vzhledem k přicházejícím dovoleným, na které se tolik těšíme, ale zároveň hledáme, kde by se dalo ušetřit…
Možností jsou různé věrnostní programy, které někteří, zejména velcí a tradiční, dodavatelé nabízejí. Například pro zákazníky Pražské plynárenské je zdarma k dispozici Zákaznická karta, jejímž prostřednictvím je možno získat slevy a výhody u více než devadesáti nejrůznějších partnerů. Protože mezi ně patří mimo jiné i renomované cestovní kanceláře nebo penziony a hotely, lze tak vytouženou dovolenou pořídit až o několik tisíc levněji. Ušetřit však s touto kartou lze třeba i za sport, v restauracích, v kinech, divadlech nebo při nákupech nejrůznějšího zboží. V průběhu roku jsou navíc připravovány různé soutěže o atraktivní ceny, jejichž výherci se mohou podívat třeba do Thajska, Dominikánské republiky, či dalších atraktivních destinací nebo strávit prodloužený wellness víkend v některém z tuzemských hotelů.
Jak získat zákaznickou kartu
Karta je určena všem zákazníkům, kteří spadají do kategorie domácnost. Je vydávána zdarma a pouze na žádost klienta, který jí může žádat i pro členy své domácnosti a společně tak využívat její výhody. Karta je určena k identifikaci jejího držitele u partnerů karty, tj. poskytovatelů služeb, kteří držiteli karty nabízí cenově zvýhodněná plnění. Aby zákazník kartu obdržel, nesmí mít vůči společnosti žádné finanční závazky a pokud ukončí smluvní vztah se společností, nesmí jí nadále používat. O kartu může zažádat na jakékoliv pobočce nebo si jí objednat prostřednictvím formuláře na webových stránkách a nechat si jí poslat přímo do schránky.
Rozhodně se tedy vyplatí poptat se u svého dodavatele energie na možnosti a zjistit, co svým zákazníkům vedle dodávky energie navíc nabízí.