Loga velkých firem: Jak vypadala dříve vs. jaká jsou dnes
Na sebeprezentaci záleží. Své o tom vědí i známé nadnárodní firmy, které se snaží oslovit zákazníky i prostřednictvím svého designu. Mrkněte se, jak se v průběhu let změnila loga automobilky Volkswagen či časopisu Playboy.
Preference zákazníků se každým rokem mění. Na trh přicházejí nové generace se zcela odlišným vkusem a potřebami. Velké firmy si to samozřejmě uvědomují a reagují různými způsoby – někdy změní vzhled svých produktů, jindy se zas pustí do výroby něčeho úplně jiného.
Možná vás překvapí, že loga firem Apple a Nokia prošla kompletní přeměnou. Americká hudební televize MTV či firma se stavebnicovými produkty Lego moc neriskovaly – jejich nová loga jsou jen modernější verzí těch původních. Prohlédněte si kompletní seznam v galerii pod hlavní fotkou.