Jágr to pořádně schytal. Fanoušci se do něj pustili na sociálních sítích: ‚‚Proč máš potřebu vydělávat i na své nehodě?,’’ ptají se
Jaromír Jágr (50) je bezesporu miláček národa. Nyní má ovšem u českých fanoušků vroubek. Svoji středeční autonehodu použil k propagaci svého auta, fotku nabouraného auta použil k propagaci na řetězec a sledující na sociálních sítích běsní!
Kdo by nemiloval Jágra? Nyní se možná pár jedinců najde. Jeho autonehoda a především jeho následné chování pobouřilo mnoho jeho fanoušků.
Pro ostrá slova nejdou daleko
Fanoušci si dost často neberou servítky a jinak tomu není ani teď. ‚‚Tento oslík má těch peněz málo. Tak teď vyžírá ještě z reklam,’’ napsal jeden z komentujících a nemálo dalších se přidalo. ‚‚Jaroušek bude brzo pózovat i nahej, hlavně, když za to dostane zaplaceno,’’ zaznělo v komentářích. A co české fanoušky tam rozčílilo?
Co se stalo?
Legendární hokejový útočník ve středu havaroval v Praze. Popis nehody se objevil snad v každém tuzemském médiu a Jágr poté sdílel fotografii svého nabouraného auta i na svém Instagramu, kde napsal: ‚‚Milí fanoušci, ale i všichni ostatní. Chtěl bych vám jen krátce sdělit, co se dnes stalo, kdy jsem byl součástí dopravní nehody. Byla to moje chyba. Na Plzeňské jsem se snažil přejet z jednoho směru do druhého. Kontroloval jsem si tu druhou stranu a ve vhodnou chvíli jsem do ní najel. Byl ale velký provoz a v tom jsem nestihl zareagovat na tramvaj, která jela velkou rychlostí ve stejném směru jako já. Všiml jsem si ji půl metru přede mnou, na poslední chvíli. Myslel jsem si, že je to můj konec. Vždy jsem věřil, že vyšší moc má nade mnou ochranou ruku a dnes jsem se o tom znovu přesvědčil. Díky Bohu! A také mě překvapila a vlastně i zachránila moje KIA, ze které jsem i přes to, jak to hrozivě vypadalo, vylezl bez zranění.’’
Fanoušci si všimli, že Jágr nezapomněl v příspěvku zmínit značku Kia, se kterou aktivně spolupracuje. Samotná Kia ovšem o žádné reklamě nechce ani slyšet! ‚‚Shodou okolností jsme zrovna toto pondělí Jaromíra Jágra s jeho Kiou EV6 fotili, vůz měl teprve krátce. Jsme hlavně rádi, že je v pořádku, a kromě lehce naražené ruky mu nic není. Marketingově z toho profitovat nechceme, i když jsme zaznamenali, že událost měla obrovský zásah,’’ říká Kateřina Vaňková pro Aktuálně CZ, tisková mluvčí automobilky.
Fotka, která rozdělila Jágrovy fanoušky na dva tábory
Když se stane reklama prioritou
Kdo si z Jágrovy nehody ale udělala reklamu rád, je obchodní řetězec Kaufland. Ten sám potvrdil, že Jágr s touto reklamou souhlasil a fanoušci nejsou příliš nadšení! ‚‚Že to Kaufland použil jako reklamu, která je docela nemístná,’’ okomentovala situaci fanynka a další se hned přidávají: ‚‚Musím uznat, že tím zaplácnul minimálně tři mouchy jednou ranou-propagace automobilky, reklama na Kaufland a zviditelnění sebe a partnerky… a možná to ještě není konec.’’ Vtipně řadu komentářů zakončila jedna ze sledujících, která doplnila, že Jágr mohl této situace využít ještě o něco víc! ‚‚Mohl z toho vytřískat ještě víc. Stačilo z kufru vyndat Crussis a odjet na elektrokole!’’
Patříte k těm, kterým toto přijde jako povedený vtip nebo naopak? My patříme rozhodně do tábora, který je rád, že je jarda v pořádku!