Hitmaker Michal David (61) propůjčil svoji tvář známému obchodnímu řetězci a stal se z něj tak pokladní, "sekuriťák" a prodavač. Nevěříte, podívejte se na video, kde zpěvák zpívá "kompot, nesu vám kompot," místo známého "non stop, já chci žít non stop".
Reklama bude k vidění v televizi od 1. března
„Nechceme vzpomínat na to, co bylo, a topit se v nostalgii, ale hledali jsme osobnost, která dokáže propojit generace. Michal David je hitmaker, kterého znají staří i mladí. Jeho písničky jsou bez diskuse hity a zná je každý. Toto spojení se tedy přímo nabízelo. Jsme přesvědčeni o tom, že volba Michala Davida a celkové pojetí reklamy bylo správnou volbou. Připravili jsme kampaň postavenou na jeho největších hitech, a doufám, že se nám ji podařilo vtipně propojit s tím, co lidem nabízíme my: cenové hity,“ vysvětluje vedoucí strategického marketingu Vít Vojtěch. „Věřím, že se nám podaří lidi pobavit i rozesmát,“ připojuje se Jens Krieger, generální ředitel Penny.