2. Nakupování
I vědecké studie prokázaly, že muži nejsou vybaveni pro to, aby u nich propukla vášeň pro nakupování. My vyrážíme v případě nouze a s pevnou představou o tom, co si chceme "ulovit". Po první trefě obvykle nemáme potřebu procházet další obchody.
Ženy, odpradávna zajištující potravu sběrem, mají ve své DNA zakódovanou potřebu přebíhat od obchodu k obchodu, trávit věčnost zíráním do výloh a hledat tu nejlepší variantu.
Prostě nenuťte nás chodit po obchodech - už jen proto, že v rámci touhy po odchodu jsme vám schopni říct, že vám sluší i naprosto nemožná věc.
3. Žárlivost
Žárlivost je vlastnost, která většinou pramení ze špatných zkušeností, případně vlastní nejistoty. Často se stává, že pouhá zmínka o jiné ženě, či neopatrné zakoukání se špatným směrem způsobí naprosto neadekvátní reakci a pak samozřejmě následuje kaskáda podezření.
Nikdo nechce vysvětlovat banální komentář, který napsal kamarádce na sociálních sítích. Je jasné, že je-li důvěra po předchozích selháních narušená, jedná se o úplně jiný příběh, ale hlídání a přílišná snaha o kontrolu málokdy vede k harmonickému a důvěrou naplněnému vztahu.