Záhadu schůzek s klienty, o kterých jsem byla přesvědčená, že byly perfektní a už nic nemohlo být lepší, a přesto komunikace ustala, mi pomohl vyřešit až jeden sympatický Holanďan.
Schůzka probíhala dle plánu, užívali jsme si příjemně uvolněnou atmosféru u večeře, cítila jsem, že se oba skvěle bavíme a těšíme se na pokračování večera za dveřmi hotelového pokoje.
Všichni Nizozemci, které jsem měla možnost poznat, byli neuvěřitelní pohodáři. Líbila se mi snadná, rychlá a přímá komunikace, pokud měli nějaké speciální požadavky, většinou je sdělili bez zbytečných úvodních kliček hned v prvním e-mailu. Velkou hlavu si nelámali ani s upjatým dress codem, chtěli si užít skvělý čas a nezabývat se zbytečnostmi.
Luuk mi při večeři prozradil, že létá do Prahy pravidelně dvakrát měsíčně, a na můj dotaz, že to tu určitě dobře zná, odpověděl trošku jinak, než jsem čekala, a ještě se u toho potutelně usmíval. „Znám spoustu českých holek, každý měsíc poznám další dvě...“
Přiznám se, že mě touhle naprosto bezprostřední odpovědí naprosto odzbrojil, že jsem tak trošku pozapomněla na to, že se snažím neklást osobní dotazy, zvědavost byla zkrátka silnější. „Tak to je určitě ten nejlepší způsob, jak poznat naši zem,“ smála jsem se, „nikdy nepotkáváš žádnou slečnu znovu?“