S čokoládou Milka můžete vyhrát 5 000Kč a zároveň pomoci dobré věci. Startuje unikátní soutěž, díky které se můžete podílet na dobrém skutku a zároveň si pochutnat.
Značka čokolád a sušenek Milka startuje o letošních prázdninách novou spotřebitelskou soutěž s názvem „Čas na jemnost“.
Jak to funguje?
Každý den od 3. srpna do konce září získá jeden vylosovaný soutěžící, který zakoupí libovolný výrobek značky Milka a svoji účtenku nahraje na stránce Milka.cz, částku pět tisíc korun.
Milka věnuje téměř 300 000 Kč organizaci Český červený kříž
Za každého výherce, který obdrží výhru, věnuje výrobce produktů Milka, společnost Mondelez, Českému červenému kříži dalších pět tisíc korun. Ten tak za dobu konání soutěže dostane celkem 295 tisíc korun.
„Jsme velmi rádi, že se na nás značka Milka obrátila s nabídkou pomoci už podruhé během letošního roku. Slíbené finanční prostředky využijeme na nákup potřebných diagnostických přístrojů pro Dětskou odbornou léčebnu Charlotty G. Masarykové v Bukovanech a dále na obnovu technického vybavení léčebny, kde se léčí děti ve věku od 1 roku do 18 let s chronickými nemocemi dýchacích cest, astmatem, alergiemi, kožními nemocemi, ale také s výživovými poruchami,“ říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Českého červeného kříže.
Milka a Český červený kříž se spojují již podruhé
„Čas na jemnost“ je kampaň, která nás spojuje nejen s naším okolím, ale také připomíná, že je třeba i pomáhat. Jedná se přitom už o druhou letošní spolupráci Milky s Červeným křížem! Na jaře letošního roku darovala Milka této organizaci 200 tisíc korun a tunu produktů v rámci pomoci v souvislosti s pandemií koronaviru.
Kampaň podporují i známí influenceři jako Little Kao se snoubencem Jirkou Králem, Aneta Chroustová nebo třeba Adam Mach.
O Českém červeném kříži
Český červený kříž je jednou z více než 190 národních společností Mezinárodního hnutí Červeného kříže a Červeného půlměsíce. Jako hlavní spolek s celorepublikovou působností je partnerem veřejné správy pro oblast sociální, zdravotní a humanitární. V současné době má přes 15 000 členů a dobrovolníků. Mezi základní programové činnosti ČČK patří výchova obyvatelstva ke znalosti poskytování první pomoci, propagace a oceňování bezpříspěvkového dárcovství krve, poskytování sociálních služeb či pořádání rekondičních pobytů pro děti i pro seniory. ČČK v neposlední řadě působí jako další složka IZS a poskytuje pomoc v případě mimořádných událostí.
Zapojte se do soutěže, protože čas na jemnost je každý den!